Denna lördag får ni hålla tummarna

Dagen startade med myspys med mamma i min säng ngr timmar hihi, vi sov en sväng efter jag fått medicin & mat:) Nu ser jag på Boog & Eliot tillsammans med lillebror. Iväntan på ett test som ska göras om någon timma när mamma har lagat färdigt maten.

Nämligen idag gäller det för mig att prova äta vanlig husmanskost som mamma lagar.
Och nu gäller det för er att hålla tummar & tår!!!! Det hjälper ni mig med va?

Ang. min extremt lösa mage kan ju faktiskt bli mkt bättre om jag äter ett av mammas lagade mål per dag, så hoppas massor!
Det ska bli spännande!
Så klart är de en risk vi tar både ja & nej. Men vilket fall som kan jag inte leva på puré burk resten av mitt liv så vi måste våga prova.

HÅLL TUMMARNA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna för dig Mathilda. Vet att du klarar det för att du är sååå duktig! Kram L

2010-01-16 @ 12:35:56
Postat av: Ulrica

Vad spännande att du ska prova på "vanlig mat"

Håller både tummar o tår jätte hårt för att det kommer gå bra. Men det gör det säkert. Du verkar vara en så duktig tjej ju :)

Ha det bra resten av dagen o lycka till tjejen. Kram på dig.

2010-01-16 @ 14:37:59
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Elsie Persson

Självklart håller jag tummarna

2010-01-16 @ 17:30:03
Postat av: Gunilla

Håller tummarna som bara den :-)

2010-01-16 @ 17:57:01
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0