Abk

Idag ringde en dam till mamma hon sa sitt namn men inte vart hon ringde från, hon va så sur i tonen!
Ja det kom fram till när mamma frågade vart hon ringde ifrån, nämligen från ABK.

Jo för mamma hittade en lapp här hemma igår som är tänkt att ABK ska skriva under för att jag ska få installera en taklift. De nekade för ett bra tag sen att jag skulle få en taklift tro de kan varit för halv år sen eller år sen.

Mammas mail
så berättade mamma att hon ville komma och träffa dem för att få en signatur på den lappen så vi kan få upp taklift istället för det andra som är tänkt vi ska ha.
Mamma är så trött på saker och ting ofta går emot mig så hon skrev precis som hon tyckte därav ringde ju en sur dam till mamma..

Mamma skrev "det är lika viktigt för oss att ha en taklift som det är för en helt normal familj att ha kylskåp"

Den där sura damen sa till mamma att skicka in lappen så skulle dem se på den och så och ta ställning, tar dem yttligare en gång till dålig ställning till det hela kommer mamma att gå vidare till "högre höns" och om de fortfarande inte ger sig så blir det tidningen, sånt som brukar hjälpa på de som inte fattar hur viktigt saker och ting är för en flicka som mig och de som tar hand om mig.

Vi får väl se! Mamma skickar nog lappen imorgon..

Kommentarer
Postat av: momo

Mamma har verkligen fått skinn på näsan:-D kanonbra

2010-01-29 @ 09:41:57
Postat av: Jessica

Förstår inte ens hur det kan vara ett problem, eller varför de ska neka. Trodde knappt de hade rätt att göra det heller! Sicka surkart :-(

Hoppas de ger vika nu då!

2010-01-29 @ 16:59:52
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Postat av: solan

hoppas dom värkligen ger med sig för du behöver den nu när du börjar bli större med

2010-01-30 @ 00:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0