6år


Har enda sen Mathilda fanns i magen bloggat, jag har nog bloggat runt 6år. Funderar nu skarpt på att vi låser våra bloggar för alltid framåt och att vi även kommer skära ner på lite personliga ting i dem. För eftersom vi är vana nu att skriva så mkt personligt så är det riktigt svårt och sluta med det för det är ju en vana att skriva typ allt, därav låst blogg. Om lösenord ska delas ut till så många vet vi inte heller, men så känns det också taskigt om man inte lämnar ut till dem som verkligen finns där och stöttar med alla sina underbara kommentar osv. Ju mindre personligt det blir så tror jag också att ni mer avtar att läsa här, då det oftast är sånt som lockar.

Att sin nära omgivning läser känns ibland som negativt, såna man träffar lite då o då osv. För det verka bli automatiskt att man inte behöver höra av sig då, för dem får svar på sina "hur mår du" frågor osv genom bloggarna.

Det här med blogg har varit mkt i mitt huvud på senaste veckorna, vet inte riktigt hur jag ska göra. Men den dagen kommer och det lär ni ju märka vad vårat beslut blivit.

Man märker dock att just denna blogg ger nytta för omgivning och samhället. Den hjälper väldigt många osv.

Tänk tänk tänk tänk tänk..


Svårt beslut, för det är förvirrande.. vi vet inte hur vi ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0