Yiihaa

Skriver inte så mycket här längre pga det känns tråkigt och deprimerande att alltid skriva att jag får anfall därför låter jag bli skriva ofta. Men nu har jag något skoj att berätta, idag red jag på en ponny första gången i mitt liv. Otroligt skoj var det!jag tyckte det va roligt redan När jag kollade in hästarna i stallet och prövade ut rid hjälm. Super kul! Men prövade att rida på sadel idag jag glider rätt mycke så på lördag ska vi pröva att rida utan sadel , det tror mamma bäst på faktiskt för då sitter man ju helt annorlunda. Och ja ville ändå inte ha fötterna i stig byglarna så de kan nog va bättre på många vis utan sadel. Ja skrattade jätte mycke och de syntes i mina ögon att de va en häftig upplevelse. Undras om ja får rida på katten här hemma för mamma hi hi. Ja nu känns det så länge tills lördag ju ;) men absolut jag kommer fortsätta med rida. Men räckte inte att va två vuxna bara med mig. För ja kräver två stycken som håller i mig och en som leder hästen. Så jag pappa och assistent får det bli. Och ordna barn vakt till lillebror varje lördag hoppas vi lyckas med det. Kanske lura på lillebror framåt att också rida:) så hade de inte varit för att ja bajsade så hade ja nog ridit längre än 45min :) så nu längtar jag till nästa lördag. Sista pröva på dag. Sen e de dax börja betala medlems avgift och betala per gång..mamma ska försöka hitta några bra rid kläder till mig :) yiihaa här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Elsie Persson

Va roligt att du kan rida det blir ju en ny upplevelse för dig lilla gumman: Lycka till

Elsie

2010-02-27 @ 22:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0