Ute ståendes i snön

Haft en bra dag med Emma, första dagen som hon jobbade själv. Det har gått mycket bra. Idag var ju även hab Lena här & hälsade på, och hon tyckte också Emma verkade va en mycket bra assistent och att hon verkligen verkade intresserad av allt. Känns skönt!



Jag & Emma var på en tur ute idag, jag stog i ståskalet ute.. de va lääängesen. Har ju varit så kallt ute och bökigt att ta sig ut när vi bodde på fjärde våningen. Så nu går det mycket enklare och idag va det mkt varmare så det va härligt =) Fick på mig tillräckligt mycket kläder och så för att kunna ut och stå.



Blev Mammas spaghetti & köttfärssås till middag idag som hon frusit ner till mig i portioner. Ja nu finns det lite gott och blandat i frysen minsann, mums!

Hab Lena tyckte jag hade fått ett mycket fint rum :-) Å det har jag ju, ska byta tapeter vid senare tillfälle, mamma har ju änsålänge piffat upp väggarna med lite blommor ;)

Imorgon blir det att åka till sjukhuset tidigt tidigt på morgonen, redan när provtagningen öppnar så ska vi va där, tror det är klockan åtta. Hur ska vi få upp mamma till dess? hihi.. Jag ska ta blodprover för o se hur medicinerna ligger om dem går att höjas osv eftersom det skulle behövas. Och kolla hur min lever mår och lite sådant. Efter det får jag frukost och medicin, inte före dess. Skall vara fastande.

Sen ska vi på snozel =) Mysigt!



(Har en bild på mig och Emma med men måste fråga först så jag får lägga ut bild på henne i min blogg)

Nu ska jag vila vidare trött idag efter mkt bus med Ass.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0