Uppdatering



Nu så har jag fått nytt rum!
Och jag trivs i det.
Ska få nya tapeter med tiden, men om ett tag.
Duger än sålänge. Mamma har piffat upp med lite blommor på tapeterna iallafall.
Mitt rum går i orange, rosa, röd så fint så!

Nu har jag kunnat inviga min lekmatta med som mamma köpte på ikea när dem var där, den va jätte skojig att leka på.

Har inte så mkt och skriva egentligen.

Men från och med måndag sen rullar assistans på dagligen hos mig, innan har vi haft två dagar helt lediga från ass i veckan, men slut på ledigheten. Ngn ledighet och så kan vi ju lägga in lite mer sällan istället så fall. Det är just morgonrutinen som är bra om assistansen gör varje morgon. Så jag får rutinen som jag ska.

Nu har min nya ass gått bredvid färdigt iallafall, och på måndag börjar hon gå bredvid mamma lite men även prova på själv. Kommer nog gå bra hoppas jag.

Jag äter på fortfarande med munnen *peppar peppar*, har ätit med munnen sedan November 2009 nu, och ätit mammas hemmalagade mat sedan Januari.. det går framåt. Jag blir mkt mättare och nöjdare på mammas mat, så mamma sparar småportioner till mig som jag kan äta varje dag istället för dem tråkiga puré burkarna, man håller inte sig mätt så länge på dem inte.

Så där fick ni lite uppdatering, antar att ni väntat?


Kommentarer
Postat av: Elsie Persson

Du är toppen Mathilda

Jättekram

Elsie

2010-02-14 @ 13:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0