Lite som händer

Anfallen har börjat komma igång rätt mycket, på måndag ringer mamma kollar med doktorn om mina blodprover kommit svar än, så vi kan hitta på ngt med medicinerna. Kan vi inte göra innan ju!

Ikväll åt jag kinamat, mums så gott det var! Nästa gång får mamma beställa en egen portion till mig minsann ;)

Jag och mamma har gosat hela dagen, genom att vi sovit på soffan tillsammans med även lillebror.

Nu är det inte länge kvar tills jag ska rida första gången =) spännande! Hoppas på sjukgymnasten har fått tag i höftbälte till mig tills dess. Om jag gillar ridningen så blir det att rida varje lördag eller varannan vi får se.

Har lekt med lillebror på hans rum ikväll jag och mamma, momo va också där.. vi lekte bilar. Lillebror börjat bli snäll och låna ut bilar till mig.

Fått bilstöd beviljat med 60000kr till bil, mm meeen känns som vi kan säg till dem att de kan få dem pengarna igen för vi kan ändå inte köpa ngn buss för dem 60, vi hade kunnat om vi hade kunnat ta lån men de kan inte mamma eller pappa göra. Så typiskt! Jaja vi får se. En buss måste vi ju ha, annars får jag ju va hemma för alltid och då kan vi aldrig åka iväg hela familjen =( Hade nog genaste blivit skönare, bekvämmare och roligare att åka iväg. Skit samma ngn buss kommer det inte bli.. :(


Du gör mig besviken... och ledsen... varför vill du aldrig va med mig

Kommentarer
Postat av: momo

"Du gör mig besviken... och ledsen... varför vill du aldrig va med mig"

Vem är det Pluttfisan som gör detta mot dig?

<3<3<3

2010-02-21 @ 00:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0