Hemlisar släpps



Kära bloggläsare,
Jag avslöjade rätt fort att vi fått en fantastiskt underbar kontakt med farbror med familj =) Som pappa inte träffat sen 90talet någon gång.
Men vet ni vad som hände här hemma i November år 2009?
Jo då fick vi besök av farfar första gången i mitt liv, och tjuffs så hade man en farfar. Otroligt & roligt!
Också som pappa inte träffat sen 90talet. Det är jag och farfar på bilden.

Lite hemlisar får man ha ibland, står inte i reglerna att man ska berätta allt om sitt liv =)

Jag sover idag, är tröttig.. skönt med lördagar ;D Men från och med 27februari så blir det inte sovmorgon på lördagar ju för då ska jag ju börja rida varje lördag. Skojigt! Hoppas lillebror också vill prova, han är rätt rädd för stora djur, men ser han stora syrran göra det ett par ggr så kanske. Lillebror vill ju inte ens hälsa på renen på maxi vid juletid hihi.

Vad vi ska göra idag har vi ingen aning om :( tråkigt!

STOR KRAM OCH HA EN BRA LÖRDAG


Kommentarer
Postat av: Moster

Vad kul du ska rida Sessan. Moster kanske kan få komma och titta någon gång. kram

2010-02-13 @ 22:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0