Blod och drunkna

Dagen började att åka till sjukhuset för blodprovtagning, tre rör ville dem ha från mitt lilla finger. Jag hoppade bara till just vid sticket, men ont gjorde det då inte. Och för jag varit så duktig så fick jag en rosa fin klämma som pappa valde till mig =)
När vi kom hem fick jag mina mediciner direkt sen började dagen med bus & lek & träningar med Ass.

Haft en pigg & glad dag idag. Är så gott att äta hemmalagad mat dagligen =)

Har gosat med farbror idag när dem kom på besök, mysigt. Han hade en inre trygghet för jag kände mig lugn & trygg i hans famn.



Sen gillar jag ju faktiskt bäst "karlfamnar" för dem tar tag i mig rejält och bra och då känner jag mig genast mycket tryggare.

När besöket åkt hem blev jag lite fotomodell, även lillebror och pappa. Mamma får sina stundor när hon provar olika inställningar på sin kamera. Hon tycker om sin nya kamera samtidigt som hon saknar sin gamla.

Blev lite dans/gymnastik ikväll också, hihi skojigt! Det spelades in så det ska jag lägga upp så får ni se =)



Hihi den inställningen på kameran kommer nog inte mamma köra så ofta ;) vi ser ju ut som lik! Men ändå söta som socker :) Dock ett UNDER att lillebror ville sitta bredvid mig på begäran av mamma, helt otroligt och vet ni vad ikväll fick jag godnatt pussen av han också :-) <3





Lite mys med papsen blev det ikväll, aldrig fel! Va otroligt längesen så det va massa omtyckt av mig.
Men pappa va rätt skäggig hihi så det kittlades lite..



När jag satt i pappas knä så blev jag vild o galen så glad jag var! Och började lirka mig hit & dit, slutade med att jag va sittandes på golvet hihi... va jag skulle ner där och göra vet jag inte riktigt men det va rätt spännande så jag skrattade lite till ;)



Hihi lillebror tyckte de va skoj jag satt på golvet så han ville sitta pappas knä och vi tyckte de va rätt roligt ;)
Vi roar oss lätt !

Morbror vart här en snabbis o kollade mitt nya rum ikväll =) men han tog med sig pappa hem till sig och vår bil. Nu sover jag som en stock i väntan på en bra dag imorgon.

Imorgon väntas det bad, men vet inte om jag hinner.. men HOPPAS!!! För mamma o pappa ska ju med lillebror på förundersökning inför hans operation på torsdag. Vi får se men vi får hoppas jag hinner, för förre veckan missade vi ju pga flytten.

Och min ass har ju bara varit med en gång innan så hon får ju inte ha mig i vattnet ännu, mamma är mkt rädd för vatten själv nämligen och har jätte svårt att släppa mig till ngn annan i vatten. Eftersom mamma själv va nära på drunkna en gång så sitter det i, mamma får för sig att hon inte kan simma där hon inte bottnar.. mm just för hon är rädd för vatten. Så mamma har ju än så länge bara lämnat mig till Hab Lena på badet.

nu ska jag sova vidare
Godnatt med er


film ska laddas upp nu också, kommer strax


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0