Anfall och läcker

Sent igårkväll/inatt så fick jag stort anfall :( så tråkigt! Men men imorgon ska jag till csk förhoppningsvis och ta blodprover för att kolla hur medicinerna ligger i kroppen och för att kolla hur min lever mår. Levern måste man ju ha ständig koll på eftersom jag får så mkt starka mediciner.

Sen upptäcktes hela min säng blöt :( ja min knapp har börjat läcka som bara den!
Läckt lite nu på morgonen också, och fortsätter den så byts knappen idag. Synd då att detta inte blev tajmat när de va bredvidgång bara så både Emma & Anette kunde se på när mamma byter min knapp på magen.
Att byta knapp gör mamma enkelt det är inget svårt, men att göra det på självaste sin egna dotter så tycker mamma inte det är så behagligt, samma sak när hon tryckte ner sondslangar i halsen på mig dagligen innan och fler ggr om dagen.

Vi får se, kanske får den bytas idag!

Nu ska jag leka vidare med Emma,
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0