Sommar?



Varmt är det ute, men fy va tråkigt att solen inte tänker vara framme på dagen... hade den tänkt komma tillbaka? Vill ju till stranden för sol & bad! Och varför inte lite plask i poolen också?! Jaja vi får hoppas vi får lite sommar till, för tidigt med höst tycker jag.

De har idag grävt klart gången på vår trädgård, nu återstår att fylla på med packsand och lägga sten osv. Jag längtar tills jag kan "gå" omkring i trädgården i min gåstol och åka i min rulle osv..
Dem har även börjat med mitt badrum idag, rivt ner handdukstorken eller element eller vad man kallar det? Och så har dem spacklat hela väggen, och imorgon fortsätts det också precis som det även gör i trädgården :)
Tur jag duschade imorse innan dem startade hihi, hoppas det går fort nu!

Har busat med ass på förmiddagen, under hela eftermiddagen haft ensamtid med familjen. Myst på soffan, busat på golvet och så :)

Jag återkommer nog senare, hej så länge


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag blir rörd av att läsa. Vad roligt att ni ska få en gång i trädgården :)

2010-08-09 @ 19:40:24
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0