Slappedag


Hejsan Hoppsan,
Hoppas ni alla haft en bra helg det har jag haft iallafall.

Mamma börjar undra om jag har just för tillfället världens bästa mediciner mot min epilepsi *pepparpeppar*, det kanske vi egentligen skulle haft osagt.
Det där med epilepsi går alltid i vågor, j-vla mög sånt där!

Nu är vi inne i Augusti månad, vilket innebär att lillebror fyller år snart. Och om bara ngn vecka så ska en ny assistent börja gå bredvid, hoppas allt rullar på & klaffar bra. Men det känns positivt!

Idag har jag haft en riktig slappedag, såna dagar måste man ju ha. Jag har mest göttat mig framför film, på golvet & busat, och gosat! Rullat omkring här hemma, till slut hittade pappa & mamma mig under trappan nästan så då var det time att ta mig tillbaka till lekmattan hihi. Jag har inte så bra koll på vart jag ska, jag bara rullar så får man se vart man hamnar :)

Nu har jag utomstående assfritt i två dagar, även hade jag idag.
Skönt ibland det, framöver kommer jag ju ha det en gång i veckan sen när nya schemat börjar rulla igång. Det är såna dagar då jag passar på slappa riktigt ordentligt ;) Myser helst med mamsen hela dagen hihi..

I veckan ska jag få följa med mamma till mvc, så jag kan få höra bebisens hjärta. Blir nog en upplevelse! <3

Mamma har i flera veckor nu kollat min mun, men jag har typ blåsor hela tiden. Så vi finner inget tillfälle att prova mat i munnen :( verkligen super tråkigt! Bara för dessa jäklans blåsor, dem gör ju så ont :(

Nu ska jag sova vidare, sov så gott!


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a

Jag kikar in ibland när jag hittar någon länkning från din mamma :] Men nu har jag lagt till dig bland mina favoriter! Åh som jag saknar att jobba med dig, det var verkligen givande. Du ger så otroligt mycket! <3 Förresten, vad avundsjuk jag blir på att du ska lyssna på lillasyrrans hjärta, (tänkte först skriva hjärna men så högt tänker hon nog inte där inne), du får spejja öronen riktigt noga oh se till att hon ligger still så man kan höra ordentligt :) Massa kramar till dig!

2010-08-01 @ 23:45:08
URL: http://ioana.blogg.se/
Postat av: Natasja

Härligt med slappedag!! :) Sånt behövs!

Skönt även att din ep håller sig lugn nu. :) Det behövs det med.

Jag hoppas att du kommer få roligt på mvc. Mina kära ungar säger alltid att det är tråkigt att gå dit. Det enda som är roligt är när de mäter magen och lyssnar på bebben. Allt annat tycker de man kan slippa undan.. :p

2010-08-02 @ 09:26:18
URL: http://speciellabarn.blogspot.com
Postat av: Frida

Åh så roligt att din nya medicin är så bra, det är verkligen svårt att hitta rätt medicin.. Roligt du ska få hörra din lilla systers hjärta, Blir nog spännande.

2010-08-02 @ 12:02:13
URL: http://friddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0