*Peppar peppar*

Har fått något på min söta mage :( Det kliar, det vart först två röda prickar men jag har kliat så nu ser det helt annorlunda ut. Inget som har ökat eller så, så det är nog inget annat än något bett av något slag?!
Då mamma även också haft prickar på sig som kliat men försvunnit, mamma lät ju åtminstone bli att klia. Mycket små djur har vi ju här hemma flygandes, specifikt ser vi massvis vid fönsterna på kvällarna. Så är säkert mygga eller liknande, går nock över snart :)



Får ha kompress under knappen nu, haft det en vecka tillbaka. Det har jag i regel inte annars då min knapp alltid annars ser så fin ut & kladdar inget alls och skaver inte heller eller liknande. Men nu får jag ha kompress, och det kliar tycker jag när jag har det, men det får jag ha nu tills granulomen lagt sig helt och det slutat kladda. När granulomen lagt sig, så är det dax för mamma att byta knappen på mig.



Minns ni jag berättade jag fick en present av Agneta när hon hälsade på mig?!
Denna fick jag, tror det heter Amöba... (har jag rätt för mig nu Agneta?) Den är så färg glad & fin och lätt att få tag på när man myser med den.



Jag har haft en lugn & skön dag idag.
Mycket bus på lekmattans om ni kanske ser? :)

Det var längesen nu som jag mådde riktigt riktigt dåligt *peppar peppar*, hoppas på jag slipper det också! Ja någon gång blir man väl sjuk, men man kan ju tycka det kunde finnas gränser på hur sjuk man får bli.. inte sant?!
Idag tog jag ju min sista dusch i det trånga duschutrymmet, så fort mitt badrum är klart så har jag en MEGA dusch :) Då kan alla assistenterna hoppa in och duscha tillsammans med mig hahaha, näää minsann ;) Behöver dem duscha får dem duscha själva hihi.

Nästa vecka så börjar den nya assistenten hos oss, det är mycket spännande. Men det känns också väldigt lovande vilket som känns skönt, hoppas det är lovande också :)
Men jag tyckte ju om henne iallafall det lilla jag träffade henne för ett bra tag sen, så det ska nog funka. Tar ju sin lilla tid att komma in mig på livet och lära sig mig, även att lära sig min familj. Givetvis! Går ju inte över en dag direkt. Blir nog bra !

Snart kommer ÄNTLIGEN sverige igång igen, hela sverige har ju varit på semester. Mmm så känns det varenda sommar. Man saknar och behöver alla ju.
Habiliteringen framförallt, där har man alltid kontakt med någon varje vecka ju.
Och ÄNTLIGEN så nästa vecka kommer min favorit hab Lena hit :)
Och jag behöver ringa Lotta om min bilbarnstol, ett önskemål mamma har som vi ska se om det går att lösa.Vi behöver även ha kontakt med doktorn, men det kan lika gärna vänta tills hon skulle höra av sig nästa vecka.

Men nu ska jag minsann sova vidare om jag kan, jag tycker det är lite varmt att sova så jag slänger ju av mig täcket, men inte alltid det hjälper jue..

Men godnatt med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0