Om cirka en vecka



Nu har jag hållt helg
Igår fyllde min lillebror år, hela tre år blev han.
Av mig, mamma & pappa fick han

- Han fick puzzel där det är en bilbana på & ljud, så en bild kör på bilden man puzzlat tillsammans med ljudet.
- Memory med bilar
- Liten hård Woody docka
- Stor mjuk Woody docka
- Cykel hjälm
- Bil
- Filmer
- Cykel


Och han blev JÄTTE glad!

Ja bilden här är ju då jag som kalasfin från gårdagen :) Får passa på ha sommarklänningarna nu innan sommaren är helt över, hoppas dock att den återvänder. För en & annan vistelse till på stranden hade inte varit helt fel.
Jag tycker det är så härligt ligga på stranden och bara lystra på havsljudet & slappa!

Idag har jag haft fritt från utomstående assistans, så hela familjen har vi latat oss på soffan största delen av dagen :) Massor med mys & slapp! Precis som våra söndagar ska vara helt enkelt!



Den här grejemojen står på min tomt nu!
Ja för nu jädrari har dem börjat med min handikappsanpassning i trädgården :) I fredags för att vara exakt så drog dem igång, under helgen har det stått still och tur va väl det eftersom lillebror hade kalas igår.
Men imorgon är det måndag och då drar det igång igen!
Gissa om lillebror älskar alla deras saker och gärna "hjälper" dem lite, hihi..
När dem är klara med trädgården sen så ger dem sig in på mitt badrum också.

Mamma har fått en ny vän på internet, som har en flicka som är som jag fast hon är 3år yngre, men går igenom samma liv som jag gjort & gör. Bra för mamma med såna vänner. Och nu väntar den flickan även en lillasyster precis som jag och nästan samma beräknat datum, spännande!
Bara synd att de som är som vi alltid bor så himla långt iväg :( Men mamma & hennes mamma har stor nytta av varandra via internetvärlden :) <3

Ungefär en vecka kvar, sen kommer mycket igång här hemma!
Nu ska jag sova vidare, Godnatt på er! Ja om det nu inte är statistiken som ljuger... för märks ju inte för övrigt att någon är här inne och hälsar på mig så mycket :(



Kommentarer
Postat av: Bodil

ja är inne ibland ock läser :) när du har lagt upp ett nytt inlägg ock det syns på FB :)

2010-08-08 @ 22:26:26
Postat av: momo

Momo är inne o läser hela tiden,men lite sämre på att kommentera.Älskar dig Pluttfisan

2010-08-08 @ 23:04:57
Postat av: solan

jag är också mycket inne o läser om dej

bra att din mamma har hittat en som hon kan prata med som har samma fel som dej.

2010-08-09 @ 14:30:50
Postat av: Myrans mamma

Hej på dig Mathilda. Vilka fina kalaskläder!!

Myran har tyvärr ingen fin blogg som du, för jag är lite latare än din mamma :-).

Men jag skall nog se till att skicka över ett par foton i alla fall.



(Min mail är lite ur funktion just nu för vi byter från Internet via ADSL till fiberlan. Skall förhoppningsvis fungera imorgon igen.



Kramar från Göteborg

2010-08-09 @ 19:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0