Allt klär en skönhet!



Min mamma har banemej INTE varit snäll idag!!!
Hon fick minsann veta ett & annat, för jag ville inte bli klippt men tydligen vart det dax enligt henne.
Hmmmmm!! Ja jag var minsann galen så jag & mamsen "rök ihop" minsann. Inte ofta det händer, men händer det så händer det. Någon gång får vi väl "Rensa luften".
Mamma har försökt sig på och be mig om ursäkt hela kvällen, men jag noncharlerar henne, jaja det har jag nog glömt till imorgon igen :)
Det blev att korta luggen ordentligt då den växer i hundranittio, precis som resten av mitt hår också gör! Lite hack här och där, men jag satt ju VERKLIGEN INTE stilla för jag ville inget annat än där ifrån.
Blev en "hockey frilla" ... just för slippa få mitt hår i ögon, mun & framför allt slippa att det fastnar i mitt dregel på kinderna som verkligen inte ser fräscht och inte heller så skönt & behagligt. För övrigt sparade vi på längden & klippte topparna men klippte även upp det lite. Ja ja det får duga, allt klär en skönhet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0