Sjuk igen



Nu var det längesen jag skrev, & kände nu att det var dax.
Fcik ha en bild som jag tidigare aldrig haft i min blogg, en bild från min 1års dag när jag sitter i gammel mormors knä och gammel morfar intill oss.

Ja som ni vet var jag sjuk en längre tid för cirka två veckor sen, och nu är jag där igen.. nu är jag baskemej sjuk igen!!! Så tråkigt, lillebror som smittade över sitt nu på mig, jag tar allt jag kommer åt typ. Tyvär!

Men men jag ska nog bli frisk snart!
Men har inte ätit med munnen på cirka 1 månad nu vilket känns i hjärtat på mamma nu, när jag ätit så länge som jag gjort, oftast blir det förstört när jag blir sjuk.
Mamma har försökt då & då, men jag vill inte .. så vi får se.. mamma fortsätter erbjuda mig, det får dock inte assistenterna sköta. Det är enbart mamma göra. Håll tummarna för mig att jag börjar äta med munnen igen.

Nu får det minsann bli vår & sommar så jag kan inviga lite nya kläder =)
Inte länge tills jag fyller år nu, jippi så skoj!


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Usch då. Hoppas verkligen du blir frisk igen.

Krya på dig tjejen.

Kram på dig.

2010-04-05 @ 14:58:16
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Elsie Persson

Vilken fin bild av mammas mormor och morfar.

Tråkigt att du slutat att äta med munnen hoppas du snart blir så kry att du gillar det igen Tänk på mammas goda mat

Kram

Elsie

2010-04-06 @ 19:18:37
Postat av: Mona

Hoppas du snart blir fri från förkylningen...ja mamma visade mig dina nya fina kläder...riktigt snygga...passar en docka som dig mycket bra...:) Kram

2010-04-06 @ 19:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0