Sitta ute i solen



Det är skönt det!
Och ingen kan ju sitta så här fint som jag kan minsann =)
Satt en rätt bra stund idag, och stabilare & stabilare blir jag.. så träning ger helt klart ngt bra utav det på denna fronten, så det är bra assistenterna tränar mig, och mer blir det nu vår & sommar när man är ute mycket sitter leker =) Kanon!



Hurra för mig så duktig jag är!
Innan jag hade satt med mamma så låg jag & lekte, fick gräs på mina strumpor som lillebror var duktig plockade bort till mig. Och så fort mina fötter hamnade utanför mattan när jag lekte så va lillebror snabbt på plats för att lägga in mina fötter på mattan igen =) snäll min lillebror ibland hihi..


Kommentarer
Postat av: solan

vad bra att ha en lillebror som hjälpertill ibland

2010-07-29 @ 23:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0