Vaccination

Idag så tog pappa morgonen med mig. Eftersom assistent inte skulle börja för än klockan fyra idag. Mamma badade med mig idag på sjukhus badet, pappa var fotograf :) De va jätte skoj och bada!

Jag har idag vaccinerat mig innan badet, Hoppas bara jag inte får en massa biverkningar!!!! Nu när jag varit sjuk så länge. Jag var jätte duktig när dem gav mig sprutan, blev lite ledsen.. och jobbigt när dem håller fast mig ju. Så ni ser plåstret på bilden ovan, där gav dem mig sprutan. Jag fick en fin hårsnodd bara för jag var duktig.

 

 

För övrigt idag så var ju jag, mamma & pappa en sväng på stan. Då vi råkade hamna på lilla torg där en galning körde runt med en bil. --> TRYCK HÄR

 

Kollade lite efter vinterjacka till mig i stan, svårt det där. Vi får se om vi finner ngt, däremot hittade mamma sen när hon gick själv senare massa mössor som kunde va bra för mig som man spänner under hakan, jag har en förmåga att få mina mössor att svänga på sig ju. Så de vore ju perfekt! Får följa med mamma till stan ngn dag och prova & välja mössa. Först får vi ju hitta en bra jacka som passar ihop med mössan.

Träffat bästisen Jacob på badet idag, mysigt! Blev lite foto som jag bjuder på i detta inlägg!

Imorgon är det tandläkaren som gäller för mig minsann. Har varit tvungen två ggr tidigare att avboka tiden pga. ja varit sjuk, inte bra för mina tänder mår ju inte så bra. Så nu äntligen imorgon!

 

 

Har haft besök idag i två timmar av en blivande praktikant här oss hos senare.

 

Nu måste ja sova!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du var säkert jätte duktig Mathilda när du fick sprutan :-) vilken galning på torget... Tur att ni kom undan. kram

2009-10-22 @ 14:22:14
URL: http://lantani.blogg.se/
Postat av: Mari

Kikar in ibland, gillar din sida! Det senaste klippet när Matilda var bara så härligt, hon är så söt er tjej.

2009-10-23 @ 12:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0