Skogen

Hej på er!

Jag startade förmiddagen med att sova till sagan som assistent läste, hihi. Sen kom mamma med idén att vi skulle till skogen hela familjen inkl. assistent då förståss. och så blev det! När vi anlände till skogen vaknade jag till & med och blev på ett väldans bra humör.

Jag fick min 11.00 mat utomhus, va mysigt. Och assistent fikade med mig, även familjen. Lillebror & Teddy hoppade rundor en massa. Och jag var massa glad. Sen tog mamma mig från vagnen så jag fick sitta lite på träden som ligger, och prova på sätta fötterna i marken osv, Jätte mysigt och roligt. Satt lite grann och busade/kelade med lillebror.. även mamma!

Vi var ute i 2½ timma, himlans härligt & skönt.

När vi sen varit hemma en timme ungefär, så begav vi oss iväg på Andy's lekland (efter att assistent slutat). Där träffade vi kusiner också :-) Jag lekte i bollhavet och åkte en omgång rutchkana, mer orkade mamma inte bära mig upp för den hala och mjuka trappan. Dessutom en risk att tappa mig, så att gå upp där fler ggr blir det inte. Dessutom så tyckte jag rutchkanan va lite läskig, det killade så plötsligt i magen, inte så bekvämt eftersom jag inte verkade ritkigt förstå att de va det som skulle hända. Så det blev en chock.

Men jag har haft super skojigt idag! Faster Johanna har kommit, men inte funnit tillfälle att mysa ikväll så det får bli imorgon.

Nu ska jag sova vidare, Godnatt


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fina, fina Mathilda, vilken härlig dag du ser ut att ha haft i skogen!

2009-11-01 @ 21:01:56
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0