Prata ovanför mitt huvud

Jag tog sovmorgon, vaknade inte för än klockan nio och då somnade jag om efter en kvart och sov till elva hihi... Ja vad är annars lördagar till för ? ;)
Min rumpa ser piggare ut, inga köttiga blodiga sår iallafall!!
Sitter och luftar rumpan och har gjort det i en timme på pottan inne på toaletten, jag tycker det är jätte skoj sitta där inne och skönt det är att vara utan blöja såå läääänge ju. Så får ju mina sår på rumpan läge att läka också, kanon.
Men snart får jag minsann stiga av pottan kan ju inte sitta här hela dan trots jag tycker det är väldigt skoj hihi..
Det är ju inte lönt och sitta på pottan för kort stund heller för en flicka som mig.
Tydligen sägs det att jag en dag ska kunna bli torr (va utan blöja) men den valsen vågar mamma inte ens tro på, med tanke på jag inte förstår jätte mkt. Men man ska aldrig säg aldrig, men vi har svårt och tro det.. men det berättar inte mamma för mig att hon inte riktigt tror på. Man vill ju ändå ge mig självförtroende och inte stå mitt framför mig och säg vad jag aldrig kommer kunna osv. Rätt svår sits ibland när andra folk frågar mamma/pappa framför näsan på mig om jag kommer kunna stå själv krypa osv.. För sånt vill dem såklart inte säg framför mig vad det än är för svar, sånt ska inte jag behöva höra på.
Likadant att snacka över huvudet på mig precis som jag inte förstår det & det, det är också fel... mkt fel! Hur mkt jag än förstår så ska man inte göra så.
Vill folk ha mig som samtalsämne om vad jag klarar,förstår osv.. så får det vara när jag inte är med i den bilden.
Rätt skönt är det och sitta på toaletten när lillebror & Teddy är så busiga idag...
då slipper jag sitta imellan iaf hihi.
Jag trivs bättre på toaletten än i stolen framför tvn, och det säger väl ändå en hel del :-)
Blivit lite fotosession här hemma idag, pappa jobbar.. så ngt får vi andra syssla med ju.
Pappa slutar klockan tre, lääääängtar....
Hoppas pappa vill mysa lite ikväll i soffan, de hade varit skönt. <3


Kommentarer
Postat av: solan

det ska dom inte göra

dom kan väl lika bra säga nått till dej med

du fårstår nog mer än man tror.endel tror väl att man är dum bara för att man inte kan säga nått.men det är inte du

2009-10-04 @ 21:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0