Ny design

Veckan är förbi & nu är det minsann helg IGEN! Veckorna går himlans fort. Jag har varit hos doktorn idag, kollade utslagen på rumpan och kroppen, men blev inget smartare av det. Ingen förändring alltså. Faktiskt så verka det som rumpan börjar bli bättre *peppar peppar* för hur kul är det att ha köttiga sår i rumpan, och sen kissa på det? Usch! Smörjer med Dactacort morgon & kväll, resterande av dagarna smörjs det med zinksalva/inotyol och potatismjöl. En hel paket potatismjöl har gått åt till min lilla rumpa den senaste månaden. Behövs inhandlas en ny, för hitentills så är det nog det som hjälpt allra bäst.

 

I helgen har vi ingen assistent. Dock hade vi behövt det, då pappa behöver hoppa in & jobba imorgon. Eftersom jag inte är som andra flickor i min ålder så behöver ju mamma/pappa hjälp här hemma med mig när ngn av dem är hemma själva i flera timmar med oss barn. Men det säger nog sig självt. Ju äldre lillebror blir så kanske hjälper han dessto mer och kanske blir lugnare & lydigare så det lättare fungerar. Vi får se hur det går imorgon, kan bli spännande. För vi precis som alla andra familjer ska ju kunna leva på ett ungefär likadant ju. Vi ska ju kunna va fler än ett barn i familjen (vi som har handikapp) och vi ska ju kunna ha hundar och katter och griser och kosor att gå ut med ;) Jaja vi får se hur det funkar imorgon!

 

Ikväll så har jag gosat med Mamma en sväng, jag ropade vid elva tiden för jag hade bajsat, då tyckte mamma jag kändes febrig så hon tog tempen.. vilket som görs i ändan naturligtvis och då busade jag med mamma och bajsade samtidigt hahahahaha ;-) Mamma tyckte jag va en knasfia! Men ngn feber var där inte, mamma som är lite kylig om sina händer bara. Sen gosade vi här och kollade bilder på datan. Och då la jag önskemål om att mamma kunde fixa till min blogg design så det gjorde hon, fin va? :-) Jag älskar ju Nalle puh, speciellt då att kolla på tvn.. jag har alltid gillat hans röst har mamsen märkt.. och även Nasses röst som också är med i filmen.

 

Nu ska jag sova vidare iallafall, har äntligen somnat om!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0