Natten på sjukhuset

Ja första natten avklarad och vi väntar på doktor ronden ska komma till oss och säga att vi får åka hem hoppas hoppas! Jag har minsann bjudit på leende och det var ju över en vecka sen jag gjorde det:) så de va härligt! Mamma och jag har delat på en junior säng inte så stort med plats alltså men de va mysigt sova så nära mamma jag rör mig inte alls lika mycke på natten då heller. Jag fick lite sömn så skönt och mamma fick med någon timme sömn två timmar som allt tror jag. Men hon känner lättnad och som att hon e utvilad men nog tryggheten på ett sjukhus nu när mitt syre varit så dåligt som gör att mamma känner sig lugnare. Dock hade hon fått panik här om hon inte hade haft gammel faster här. Mamma har någon form av sällskräck nu för tiden. Tror jag det heter. Jag har inhalerat titt som tätt i natt mediciner och syrgas. Även nu på morgonen. Jag e rätt blek nu på morgonen! Usch hoppas vi får åka hem idag hoppas hoppas hoppas! Fy och tillbringa sin helg här när man inte kan välja på bra eller dåliga personal. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0