Medicin

Igår kväll ringde min doktor minsann, efter cirka sex veckor så ÄNTLIGEN!
Hon ringde så oförberett så mamma glömde säga vissa delar.. så får vi se hur lång tid det tar tills vi får tag i henne igen.

Men till det viktigaste, att ta bort den ena mediciner som gett biverk. och inte hjälpt ep så möed... Så blir det att trappa bort den ena medicinen. Äntligen! Hoppas det bara kommer gå bra också.
Mamma tipsade doktorn att ökning på en av de andra medicinerna verkade va en fördel, så funderas på att öka upp den och se vad som sker.

För övrigt är jag pigg och glad igen, samma gamla Mathilda :-) Sköööönt! Mamma va jätte rädd jag skulle få biverkningar av svinsprutan, men inte en enda biverkning!!!!! Verka inte ens som ont i armen, vilket de flesta folket fått. Hääärligt!

Nu ligger jag och sover, imorgon kommer Anette så bäst jag är pigg!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Natasja

Haha, vilken tid ringde hon dig? :p

Jag pratade nämligen med dr. S igår kväll jag med! :) Kl 17.36 för att vara exakt! :p



Här är det med höjning av medicinen. 0.5 ml på kvällen.



Hon trodde att det var ett anfall han fått, men ville se videon när vi kommer nästa gång för att kunna bedömma lättare.

Skönt att Mathilda inte fått biverkning ar. Izabelle fick bara ont i benet (hon fick sin där) dagen efter, men sen inget mer.

Kram

2009-10-23 @ 22:55:33
URL: http://regnbagsungar.pointblog.se
Postat av: solveig barresäter

vad bra att du fått ta bort en medecin då lite i taget hoppas det går bra för dej då med det.bra att du är piggare nu då.

2009-10-24 @ 17:16:50
Postat av: Jessica

Vad skönt att du är bättre Mathilda. Hoppas nu det går bra med uttrappningen. Och att du haft en bra dag med Anette :)

2009-10-24 @ 20:36:56
Postat av: jESSICA A

Härligt att höra att du åt igen mathilda.Jag blir lika rörd och inspirerad varje gång jag läser din blogg.Du är en sån underbar och söt tjej och man blir så glad varje gång man ser hur duktig din mamma är på att fotografera dagen.Kram på dej

2009-10-27 @ 23:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0