Kallt

HEJ HOPP

Idag skulle vi ha gått hem till Linda & Jacob, men tyvär så bokade dem in träff med ngn annan så vi fick hoppa det. Så till slut kom vi på att det blir en skogen dag idag igen, sagt & gjort.

Härligt var det, dock upptäckte mamsen att hon måste köpa ny mössa till mig och nya vantar, kanske även ny vinterjacka som är lite större då de va lite svårt och få plats med tjocka kläder under till.

Blev iallafall termosbyxor på idag, va ju is på gatorna. . Kallt!

Ikväll har jag legat och gosat med mamma i soffan, och så har vi tittat på filmen Dumbo. Nu sover jag gött och det ska jag fortsätta med..

 

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Så synd att du inte fick träffa bästisen Jacob. Men det låter som en bra, om än kall, dag iaf med skogen och film. Bra att du klär på dig ordentligt också, börjar ju nästan bli som vinter!

2009-11-01 @ 21:03:53
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0