GRATTIS


Idag har jag fått sovmorgon minsann, skönt det var!
Assistent Anette började klockan 14.
Idag fyllde min assistent år, så hon fick en present :-)
En bild jag gjort på datan på henne & mig när vi ute går i ståskal och så stog det "Grattis världens bästa personliga assistent kram Mathilda"
Sen ramade vi inte det! :-)
Så idag har jag & Anette firat hennes dag hihi...

Imorgon så har mamma minsann tagit steget, steget att släppa ett tag om mig. Det har hon inte gjort med en assistent förut, nämligen att jag ska få åka bada ensam med Anette på sjukhus badet :-) Spännande!!! Mamma har ju lärt upp henne visat osv.. så hon bör klara det. Vi litar iallafall på henne att hon inte tappar mig hihi. Och att hon säger nej till saker & ting som de kan erbjuda på badet ibland, då jag vill ha badet som bara lek!! Jag vill hoppa i vattnet, kramas och simma.
Så det ska bli spännande, men givetvis ska Mamma följa med ibland när hon kan och har tiden. Men imorgon ska hon på utbildning så det var tillfälle och låta Anette sköta det imorgon. Men för övrigt vill ju mamma med dit, för hon & jag älskar att bada tillsammans :-)

Så e det!
Nu ska jag sova vidare, Anette har just gått hem för dagen.

Det här med att hitta en timvik är inte så lätt... finner vi inga så får vi väl muta lite släkt & vänner att få anställning så de kanske kan hoppa in ibland ;)Och tjäna pengar på va med mi, för då kanske det inte är så jobbigt mera hahahahahaha! ;)

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Anette la Fleur

Mathilda, jag blev jätteglad för presenten, det hade jag inte väntat mig:-) Vilket förtroende din mamma ger mig, att du och jag får bada själva. :-)

Kram

2009-10-06 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0