FEBERFRI

En hel feberfri dag hade vi idag, helt perfekt!!!

Förmiddagen var lite halvsurig, men tro det när jag varit sjuk så länge så tar det sin tid innan man blir helt återställd ju.

Men feberfri det är jag!

Slem i halsen får jag alltid leva med dessvärre, men så är det ju.

Mamma & Pappa varit på fk idag pratat om mig, för att få ökning på assistans timmar. Hoppas såååå att vi får det vi vill ha så dem slipper sitta där snart igen och prata & strida! Är ju inte alls skoj.

Dem är inte alls dumma på fk, dem försökte nog ställa en kuggfråga, men se den gick inte mamsen & papsen på. Dem omformulerar frågorna och ställer dem fler ggr, för dem förväntar sig andra svar eller ngt, den uppfattningen får man där när man sitter där varjefall.

Vi får väl se, ska bli spännande om hur lång tid det tar innan besluten kommer. Först ska hon skicka ut papper ju på det vi pratat om så hon har fått rätt för sig, sen har vi viss tid på oss att höra av oss om vi vill ändra ngt.

Jag sover lite oroligt ikväll, hoppas bara inte de e ett anfall som är på väg in....

Imorgon kommer en från hab, vi ska mäta min styrka i pepmasken, så vi får rätt på den.

Jag fick förresten nya strumpor idag, så mamma har rensat ut massa gamla som bara ramlar av mina fötter hela tiden. Dem är egentligen inte för små men dem ramlar av som sagt, speciellt när jag "dansar". Men behöver ett gäng strumpor till så man har att skifta mellan och matcha med ju ;-)

Agneta varit här ikväll, så jag fick mysa knä :-) Hihi !!

Nej minsann nu får jag allt sova så jag orkar upp imorgonbiti när Anette kommer & väcker mig.

Godnatt !

 


Kommentarer
Postat av: familjen huss

vilket underbart kort på dig sessan ja alla korten på din blogg är så underbara har sagt det innan och jag säger det igen det e inte bra för mina stackars tänder att titta på dig du e ju söt som få

kram världens starkaste sessan och hoppas du slipper feber och hosta mer nu

2009-10-19 @ 22:47:41
URL: http://www.hussanette.zoomin.se
Postat av: solan

så bra att du har varit feberfri idag då.då orkar du mera snart igen då.

2009-10-19 @ 23:03:15
Postat av: Jessica

Vad glad jag blir Mathilda, att du mår bättre igen och har varit ute på promenad och allt! Hoppas nu febern håller sig borta. Sedan håller jag förstås tummarna för att du ska få de assistanstimmar du behöver så mamma och pappa slipper kontakt med FK på ett tag.

2009-10-19 @ 23:46:01
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Postat av: Emma

Vad skönt att du är Kry nu :-)

2009-10-20 @ 17:48:09
Postat av: Natasja

Madde:

Kan du kolla in denna videon och säga vad du tror:

http://www.youtube.com/watch?v=1Hl1PI5FoNA



Det är Mino när han har massa knas ryck. Filmat en stund av dem. Höll på i säkert 15 min totalt..

Kram!!

Och vad skönt med nya fina ansiktsuttryck + feberfrihet! :)

2009-10-20 @ 23:03:05
URL: http://regnbagsungar.pointblog.se
Postat av: Mathilda

Hej Natsja,

Jag vill först veta. Sover han i filmen?? kram

2009-10-20 @ 23:39:30
URL: http://mommy.webblogg.se/mathildasliv
Postat av: Natasja

Ja han sover.

Men rör sig aldrig så här när han sover annars.

2009-10-20 @ 23:54:34
URL: http://regnbagsungar.pointblog.se
Postat av: Mathilda

Okej Natajsa. Men så gör jätte många barn & vuxna när man sover. Kanske inte varje gång och kanske itne ofta.. men ngn få gång ibland. Hade han varit vaken kunde de va spänning ryck eller väldigt små ep ryck.. men eftersom han sover så tror jag det är sömnen mest.. men svårt och säg.. Har du ingen film i vaket? kramis

2009-10-20 @ 23:59:11
URL: http://mommy.webblogg.se/mathildasliv
Postat av: Natasja

nix, jag är usel på att filma honom..

men ska försöka få till en film.. ser inte min så mycket på dagarna längre då han är på dagis 7.30-15.30 och går och lägger sig kl 18..

Vaknar vi 6.30.

Men ska försöka ge mig på en filmning när han är vaken med.

2009-10-21 @ 10:49:35
URL: http://regnbagsungar.pointblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0