Dockan lena

Mm tur jag har min dockan lena att gosa med här på tråkiga sjukhuset! Kvällen varit händelserik.. De negativa är att det är super dålig service här av personalen så man bli knäpp. Så mamma får ju påminna,ändra,ta deras initiativ osv. Dem bäddade inte ens sängen dem kom in med. Mitt syre varit dåligt ikväll :( så fick andas syrgas ett taga.fick feber toppar trots jag hade fått febernedsättande...har inhalerat massa gånger,tar syresmätningar och temp titt som tätt. Mamma kopplade på dropp på mig, som ja tog bort i smyg hi hi så hela sängen blev blöt. Ja ja ;) jag sover inte heller. För dem hade givetvis inte min sömnmedicin på detta sjukhus. Men eftersom jag sovit en vecka så säger mamma de gör inget om jag är vaken och gnislar tänder;) men ja ja snart får ja väl sova då! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0