De va längesen man såg mig så här glad!


Det blev ju verkligen en bra start på helgen också även slutet på helgen!
Eftersom jag redan i fredags börjar gå mot bättre mående. Och under helgens gång har jag inte haft ngn febertopp, högsta febern som vi upptäckt har varit 37.9, sen om den planerade bli högre innan mamma gav alvedon vet vi ju inte. Men iallafall har ingen feber blivit högre än så, och det var igår (lördag) det. Idag har jag inte haft ngn feber alls. Hur underbart är då inte det, nu har jag ju haft feber i 1½vecka och mått pyton. Sovit hela tiden.



Så idag bestämde sig mamma minsann sig för att ta ut mig i friska luften lite eftersom febern va väck. Hoppas febern håller sig väck nu ett tag fram över, gärna för alltid.
Blev en eftermiddags promenad med hela familjen, tivoliparken där vi plockade lite kastanjer, löv & pinnar så vi kunde dekorera i våra ljushållare som vi har i hallen. Så fint blev det kan ni tro. Det är ljushållare som är som glas så man kan stoppa innehåll sen på "locket" till glaset är där plats för värmeljus/doftljus. Så nu blev dem lite höstiga, synd det inte går och lägga snö till vintern hihi. Går gör det säkert, men frågan är om det inte smälter hihi.



Så blev en bra bit promenad, så mysigt. Satt där med min mössa och filtar och inveg mina benvärmare. Var i hundrastgården, det tyckte jag va jätte skoj att kolla när vovvarna sprang och busade där.
Jag trivdes verkligen att komma ut lite, inte en enda ledsen min hade jag. Jag var så glad så! Äntligen förmodligen kry!



Sen har vi varit hos grannarna lite på kvällen, jag och Tim spelade musik och dansade, hihi.. sen mös jag med djuren! Och traggade massa skit ;)



Nu sover jag gott, och imorgon förhoppningsvis kommer Assistent Anette möta en pigg & glad jag :-)



Imorgon ska mamma bege sig på möte på fk, för att få ihop fler assistans timmar, rätt så spänt för mamma och hon är jätte nervös. Hon gillar inte sånna här möten, att dra upp allt som negativt kring mig.
Pappa följer också med!



Men på kvällen kommer Agneta "mystanten" hihi... :-)



Godnatt

Ps. jag har utvecklat nytt skratt  & ansiktsuttryck som ni kanske märker på ngr bilder här :-) roligt!!

Kommentarer
Postat av: solan

hoppas du får fortsätta o vara såhär pigg o glad nu då.tänker på dej ibland.

2009-10-19 @ 08:02:03
Postat av: Anonym

Snart har du lilla Torsten hos dig gumman då kan du mysa med honom när du vill:):)

2009-10-19 @ 08:37:23
Postat av: Malin

Så härligt att höra att du är så mycket bättre! Superfina bilder Mathilda. Är mamma så duktig på att fotografera? :-) Kram på dig

2009-10-19 @ 09:22:38
URL: http://lantani.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Vad skönt att du har haft en så bra helg o allt du äntligen är bra igen. Sen var det ju riktigt härliga bilder på dig. Vilka leende. Får ju en själv att sitta le med.

Hoppas du har haft en riktigt bra dag med din assistent idag o att det gick bra för dig mamma hos FK.

Ha det bra. Kram från Ulrica.

2009-10-19 @ 15:24:12
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Tissa

Så söt du är sessan :) Helt underbart o coolt leende har du skaffat dig :D;)<3

2009-10-19 @ 18:21:17
Postat av: momo

Du va på riktigt bra :-D humör när momo va uppe o hälsade på idag:-) Skönt att du e frisk igen..<3<3<3 Momo Älskar;-)

2009-10-19 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0