Dålig morgon

Idag startade jag dagen väldigt tråkigt, jag fick nämligen anfall precis efter medicineringen & matningen klockan åtta. Så det förstör ju dagen väldigt mkt. På så vis fick assistent hitta på annat, och hon lekte även med lillebror en stund. Han tyckte det va jätte skoj visa henne alla bilarna :-)

 

Men så efter elva maten bestämde mamma att vi skulle bege oss iväg, på så vis vaknade jag till med. Jag ser ut som en uppstoppad korv i den där västen som jag sitter fast i vagnen hihi. Men men jag rymmer iaf inte från vagnen det är huvudsaken. Inte länge jag har vagnen mer ju, snart byts det.

 

Vi gick allihopa - Mamma, jag, lillebror, båda hundarna och assistent till hundrastgården i björket.. där vi hade träff med Farbror Conny, tant Emma, kevin, julia & deras hundar.

Haft en mysig dag i det kyliga vädret!

 

Imorgon förmiddag får jag snällt stå ut utan min assistent för hon börjar inte för än på eftermiddagen. Hon ska jobba eftermiddag kväll, pappa jobbar också imorgon eftermiddag kväll. Hur ska ja palla med familjen tills hon börjar ;-) Hihi !

Nu ska jag sova vidare iallafall!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0