Sikken tur att morfar & moster kom så jag kunde mysa ;-)

Fredagen är över och jag är fortfarande i tillståndet feber!
Men dagen blev bra trots det, för Morfar kom ju & kelade med mig ikväll :-)



Blev massor med kel & gos. Jag trivs så bra i morfars stora famn. Jag traggade på som bara den! Trots min feber var över 39grader.




Ååååå som jag njöt!



Jag & Morfar busade såklart också.
Morfar hade även sin fru med sig och min moster!!! Moster Michelle.



Så det blev så klart gos där också :-)
Och vet ni vad !!! Moster stannade minsann kvar hos mig, men åker hem igen imorgon för hon ska iväg.

Nu sover jag.
Febern har inte gått på rätt håll under dagen, snarare tvärtom. Så mamsen har ringt barnakuten och diskuterat lite. och eftersom jag nu haft feber i fyra dagar utan att jag inte har någon förkylning osv, så ville dem minsann kolla upp mig. Tro det eller ej!!!! Trevligt när det är så bra ssk som svarar i telefonen minsann. Gillas!

Men eftersom jag sover så gott nu, och febernedsättande håller nere min feber en del iaf, så får jag sova klart. Så imorgon blir det sjukhus vistelse istället. Mormor får äran och passa min busiga lillebror. Hoppas vi inte blir iväg för länge för vovven behöver ju ut på kisserundor också. Jaja vi får lösa det imorgon!

Sjukhus imorgon, här kommer jag .. igen.. tyvär!
Kan va vad som helst, eftersom jag inte alltid visar om jag har smärta eller ej. Kan va allt mellan huvud och tår!
Vi får se hur det visar sig imorn.

Jag kommer sova gott inatt så mkt mys med moster och morfar jag haft ju! :-)
<3
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad mysigt du värkar ha haft det idag då

2009-11-07 @ 01:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0