Shoppat!!




(Jag & morbror på bilden julen 2005)

Idag blev det morgonmys med mamsen, hur gosigt som helst som ni såg på inlägget innan. Det var efterlängtat från oss båda, underbart! Så tråkigt när mamma är sjuk för då får hon inte vara hos mig, för minska risken att smitta mig och jag får knappt gå utan för rummet tråkigt nog. Men men! Sådant är ju mitt liv.

Men nu äntligen börja ju mamma bli kry, så nu jädra ri får vi ta igen det! Hoppas det står lördagskvällsmys på schemat imorgon.

Idag har jag varit med mamma & pappa på stan. Jag ville shoppa kläder. Och så blev det!

Jag shoppade döcoola ljusa jeans med muddar ner till, muddar nedtill är verkligen PERFEKT för mig eftersom alla byxor blir långa eftersom jag måste ha storlek 116 i byxorna för att blöjan ska få plats. Sen blev det en super rosa tröja med smurfarna på. :-) Jag shoppade kalsonger till lillebror med apor på hihi.

Sen så fick jag shoppa julklapp till My (grannbebisen) och till Teddy såklart.
Var också på posten hämtade paket med presenter i till gammel mormor, mormor & Kerstin.

Åt purén som vanligt, men idag provade jag på en ny sort Kyckling & Couscous MKT MKT gott!!! Och lätt att tugga & svälja för mig.

Mormor vart här en sväng, så jag mormor & lillebror gosade i soffan lite.

Jag har minsann fått lite tomtar på rummet, änglar & en bock.
Jaaa snart är det minsann jul.


Nu ska jag sova vidare, imorgon förmiddag kommer nämligen Anette

GODNATT

Kommentarer
Postat av: momo

Vi hade mysigt i soffan ;-) Kram

2009-11-28 @ 00:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0