MUMS

 

Under hela helgen som sagt har jag ätit kräm varje dag.

Och nu sedan måndag har jag även ätit kräm på kl elva måltiden, och igår så hittade mamma en sån barnpuré burk i skafferiet som hon värmde och jag åt upp vartenda ett på tallriken :-)

 

Så idag när mamma handlade så handlade hon kräm och barnpuré burkar.

Så även idag blev det kräm på elva måltiden och vid fem tiden fick jag barnpuré som jag åt upp!

 

Så duktig så!!

Så nu fortsätter detta tills nästa gång jag inte vill mer... Man måste vara försiktig med mig så man inte matar vidare när jag är mätt eller något så jag får dåliga känslor att äta. Likaså att tvinga i mig lönar sig inte!

 

Hipp hipp hurra så duktig jag är, ge mig massvis med guldstjärnor :-)


Kommentarer
Postat av: momo

Så många guldstjärnor finns inte som du skulle ha:-) för att du är så duktig. Momo blir så glad:-D

Love y

2009-11-18 @ 19:48:50
Postat av: Mia

Vad roligt att du kan äta nu hoppas det varar :)

2009-11-18 @ 22:17:02
Postat av: solveig barresäter

vad bra att det funkar med maten nu hoppas det fortsätter lika sen med.du ska ha tusen guldstjärnor o mer till

2009-11-18 @ 23:59:58
Postat av: malin

JÄTTEBRA! :) Duktig tjej!

2009-11-19 @ 07:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0