Julklappar inköp

 

Bild från November 2008.

 

En pigg, glad & FRISK Mathilda var det som vaknade idag. Med andra ord, ingen feber sedan torsdagskväll.

*GILLAS!*

 

Så sjukhus slapp jag, jippi. Skönt slippa spendera sista dagen i veckan på sjukhus. Så nu glor jag & lillebror på Shreek tillsammans, vad annars. Riktiga filmfantaster ibland.

 

Svar på kommentar ang. när jag kör min rally bil:

Frågan var om vi tagit bort så jag slipper trycka. Men nej det har vi inte, jag fuskade och hade fått knappen lite långt in mot bålstödet vilket gjorde att bålstödet tryckte åt mig, därav varför mamma säger mitt i filmen att jag fuskar och att hon rättade till det. :) Typiskt, man får aldrig fuska för mamma... hmm..

 

Att köpa julklappar till mig är inte det lättaste, eller jo det är det. För mammas del varjefall. Svårt är det att få fram rätt information till andra som köper julklappar till mig, de får tyvär inte alltid riktigt in att vissa ting är totalt onödiga för mig att få tyvär. Det är ju inte som jag vill va kräsen på ngt sätt. Men det känns helt enkelt inte bra för mig eller mamma eller pappa om vi får saker jag inte kan använda.

 

Mamma har nu precis beställt julklappar till mig för en hel förmögenhet, men det är inte billigt & handla till mig alltid.

På den sida---> CareOfSweden..

Beställningen blev:

- Hygienkuddar

- Positioneringsrulle

- Stödkil

- Hygientopp till madrassen

 

De hygienkuddarna blev vi "tipsade" genom att vi såg att sjukhuset bytt kuddar för ett tag sen, och som tur va stog hemside adressen på dem. Kanon! För det var bra kuddar.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0