Hela slappesöndagen = feberfri dag!


Bild tagen på uppvaket i Lund för snart ett år sen!

 

Jag slapp att spendera sista dagen i veckan på sjukhuset, skönt skönt skönt!!

Jag har hållt mig feber fri heeeeela dagen.

 

Eftersom jag kräkte så plötsligt igår, så har jag fått matas med pumpen sen dess, så det går extremt jämnt in i magen på mig och på längre stund. Fick ny matpump med oss hem igår från sjukhuset, dem ska ju byta ut alla nu ju. Tack och lov för det, för mamma hatar den gamla sorten. Den nya sorten är mkt bättre på olika vis.

 

Har spenderat denna dag lugn & ro, vi hade egentligen planerna på gå ut idag till skogen. Men bestämde oss istället för ta de lugnt hemma allihopa. Blivit mkt film tittandet för hela familjen idag.

 

Innan lillebror skulle lägga sig så såg vi hela familjen på Djungelboken 1 & 2. Dem tyckte vi om..

 

Nu sover jag, Och ska fortsätta med det är de tänkt ;-)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0