GULDSTJÄRNA TILL BR-LEKSAKER


Jaaaa tyvär blir jag ju drabbad om Mamma är sjuk, då blir det inget bloggande.. hemskt tråkigt! Och inte nog med det, jag får inte träffa mamma heller när hon är sjuk. Så något mys med mamma har jag inte fått sen förra veckan *snyft*, igår fick jag iaf puss äntligen =) Men mamma börjar väl tillfriskna nu! Jag blev glad för pussen varjefall.

Så på så vis har jag egentligen inte så mkt att skriva om heller.
Haft en bra vecka med assistent Anette, fast idag har hon haft semester, Måste hon ju få ha ibland. :)
Annars kanske jag skrattar öronen av henne hihi, Mmm för vi skrattar så mkt ihop hihi.

Bilden här är tagen Maj 2008, ja som ni ser hade jag sond i näsan på den tiden.. va ju låååång vänte tid på knapp operation.. Man ser på bilden jag vart yngre än nu, man ser mer & mer hur jag utvecklas till en stor flicka sen en stor kvinna ;)

Igår fick jag pengar av mamma & pappa (utöver månadspengen såklart) att köpa julklappar för. SUPER skoj!!! Så jag tog Anette med mig ut på stan för att shoppa klappar till min familj för första gången. Jag är ju faktiskt fem år snart, då måste man ju få välja lite och va med minsann.

När jag var på BR och handlade lillebrors julklapp så sa min assistent till butiksbiträdet "denna flickan vill köpa julklapp till sin lillebror men kommer inte upp för trappan".. då hade butiksbiträdet sprungit åt oss upp & ner i trappan för att visa mig massa julklappar. Och det var MIG butiksbiträdet vände sig till och visade MIG alla olika leksaker, pratade med MIG osv.. En guldstjärna till det butiksbiträdet!!!

Nu är mina julklappar köpta hihi, spännande! Jag var vaken, var med och valde julklappar och va jätte duktig på stan.

En sak har hänt idag, men kommer i blogg snart som ska vara i annan kategori!

Haft en bra vecka, men saknar mysstunderna med mamsen i soffan! Hoppas på en sådan imorgon... <3

Kommentarer
Postat av: momo

Stor guldstjärna till BR :-) o till Anette för att hon tar så bra hand om momos Diamant

2009-11-26 @ 23:21:38
Postat av: moster

skvallra inte bara sessan för mamma och pappa vad dom ska få. Kusin Rasmus har redan berättat för mig att han ska köpa både halsband (ett likadant jag redan har) och så ska han även köpa öronhängen till mig. hihi får väl se vad det blir.

puss i mängder från moster

2009-11-27 @ 05:23:52
Postat av: Anonym

det var en bra affär o handla i som hjälpte dej o som till o med pratade direkt till det var superbra gjort det.biträdet

2009-11-28 @ 01:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0