Fick en Ponny


Åkt vagn i två omgångar idag, skojigt! Jag älskar vara utomhus & åka vagnen. Men längtar tills jag åker rulle istället ;-)

Fick en ballong av papsenm en ponny..

Har badat med Momo i badkaret idag. Nu sover jag som en stock!
Imorgon kommer Anette så ska vi busa!!

I veckan har vi julmys inplanerat, ska bli skojigt...

Har börjat bli snorig, hoppas det försvinner så jag kan bada på onsdag.. var ju så längesen nu.

Idag ville jag minsann inte ha kräm så jag har istället ätit två burkar puré, funkade bättre.. och gott va det! Provade en ny sort idag. Stroganof & ris, gick rätt så bra.. fast lite segare. Pasta går helt klart bäst.

I December har minsann min ord. assistent tagit massa semester, det behöver hon. Och hon har ju inte direkt haft ngn semester eftersom hon påbörjade jobb hos mig direkt efter sitt förgående. Så det är hon värd!
Och som tur är har vi vår timvikarie Patricia ju som kommer att få hoppa in & jobba.

Har invigt mina nya kläder som ni ser i förgående blogginlägg, fick niförskaffa ny kategori nu hihi.. "shopping" så jag kan visa upp mina nya saker ibland som jag köper.

Lite smått & gott är inplanerat i veckan... här kommer jag!!!! Hoppas på min snoriga näsa bara förblir en liten snorig näsa och inte ngt mer.

HEJSAN SVEJSAN

Kommentarer
Postat av: momo

Mm så mysigt vi hade bland bubblorna i badkaret:-)

2009-11-30 @ 13:21:26
Postat av: Jessica

Förstår att du längtar efter att få åka rulle, stora tjejen som du är nu mera! Och så håller jag tummarna för att det inte blir något av förkylningen, utan bad på onsdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0