Bästis & Jag

Fick sovmorgon idag, häärligt! Jag fick sova ända fram till klockan åtta då jag fick mat & mediciner. Inte illa med sovmorgon ibland, det uppskattar jag minsann. Direkt efter blev det ut & åka vagn. Jag, Mamma, Pappa & Teddy fick lämna lillebror på dagis så han gör av med liten energi ;-)

 

Sen var vi ute liten extra stund tränade vovven i en 5-10minuter på att gå fint.

När vi kom hem fick jag busa på tvrumsgolvet på min röda matta tillsammans med Teddy.

 

Har nyligen ätit kräm & fått lite proviva i knappen. Bästis Jacob har kommit (mamma är barnvakt idag), fast vi båda två sover just nu middag! Sen får vi se vad som händer resten av dagen =)

 

Åt upp all kräm, mamma hällde i ny tallrik som va lite större idag. En vanlig portion för en flicka i min ålder och jag åt upp allting!! Duktiga jag. Tar sin tid vissa gånger, men det får ta hur lång tid som helst.. huvudsaken jag äter!

 

Fått en tid till dietisten i början på December, hoppas jag äter med munnen tills dess så vi kan skryta ;-) Men om inget annat kan jag skryta ändån, har ju ätit ngr dagar nu iallafall. Men jag är en liten periodare.. tyvär så har jag föredragit sondmat i snart 3år framför vanlig mat.. men vi får väl se! Inte ska vi tänka negativt men man ska inte heller hoppas på för mkt, ta en dag i sänder!

 

Nu ska jag vila vidare, sen får det ju bli bus med Jacob =) Sen åker han hem i eftermiddag, men sen kommer han senare imorgon igen och ska sova över hos mig hela helgen :-) JIPPI !!!


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Vad skönt att du fick lite sov morgon idag. Kan ju behövas om du ska busa med din bästis :)

Tycker du är jätte duktig som äter din kräm. Får hälla tummarna för dig lite varje dag att du ska äta :)

Du får ha en fortsatt bra dag idag o en riktigt bra helg sen, med en massa bas.

Kram på dig tjejen.

2009-11-19 @ 15:29:12
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad härligt att få lite besök av bästisen då.vad bra att du äter idag igen

2009-11-19 @ 17:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0