Bästa vänner för alltid

Idag fick mamma jobba med mig minsann! Assistent var sjuk. Men de gjorde inget, jag fick sovmorgon hihi.. Sen följde jag med & lämnade lillebror på dagis ju.

Så jag fick ju ut å åka vagn, sen massa mys & bus. Och jag har ju haft mamma & pappa för mig själv, om man räknar bort Teddy hihi.

 

Åt jätte bra med krämen imorse, som ni ser på filmen i inlägget innan. Haft mys med Jacob idag ngr timmar, även med hans mamma i soffan ihihihi.. gosigt! Blev inte så mkt lek, hann vi inte med. Men har ju hela helgen framför oss, en helg som bjuder på massa lek!!!! Ska bli så skoj! När man inte träffas så ofta tar man verkligen vara på den tiden man får när man väl kan träffas. <3 Han är ju min bästis!!

 

Åt puré i eftermiddags, åt upp nästan allt.. lämnade kanske två skedar kvar bara. Och jag har börjat "säg ifrån" när mamma matar mig, hon matar ju mig så sakta.. förstår hon inte att ja gärna vill ha hela tallriken på en gång??! Jaja .. mammor asså..

 

Jag har kört lite med mamma idag, måste man ju ibland.

Nu sover jag, imorgon kommer assistenter och senare på dagen kommer efterlängtade bästisen!!

 

Familjen här hemma har fått ett erbjudande på ett annan boende minsann, vi får väl se ;-)

 

GODNATT

 

Bilden i inlägget är nog första bilden på mig & Jacob år 2008


Kommentarer
Postat av: linda och Jacob

Ja det kan nog stämma att det är första bilden för denna bilden är ju tagen på tittin när vi firade din födelsedag =)

Längtar tills imorgon!!

2009-11-19 @ 23:09:52
URL: http://jacob070527.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0