ÄNTLIGEN är det dax för steg 2

Ja för steg 1 var att at skulle beställa en rullstol till mig. Steg 2 är utprövning för att se vilka tillbehör jag behöver för att kunna sitta bekvämt & bra i rullstolen. Och nu är det så att steg 2 kommer att ske nästa vecka :-) Så skoj det ska bli!

 

Steg 3 sen är att pröva ut den igen för att se om den är tillräckligt bra, när dem fått hem tillbehören till den & satt på det.

 

Steg 4 är när jag äntligen kan lämna "barnvagnen" på hjälpmedel och få ta med mig hem rullen:-)

Hoppas alla stegen kan gå relativit fort!!!

 

Hoppas också att alla på stan slutar kalla mig bebis, åker man rulle är man ju inte bebis då är man stor flicka!!

 


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Vad spännande. Hoppas du får din rullstol snabbt. Du får säga till arbetsterapeuten (har för mig att det är hon som hjälper till med det) att dom får skynda sig :)

Hoppas du får en bra dag i morgon. Sov så gott med dig. Kram

2009-11-18 @ 22:09:31
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: solveig barresäter

vad skönt att få en rulle då så du slipper barnvagnern du är ju stora damern nu.kanske bekvämare att sitta i med

2009-11-19 @ 00:02:10
Postat av: momo

Momo får banka på dom som kallar dig bebis,du är en stor prinssesa ju :-D

2009-11-19 @ 10:32:56
Postat av: Anna Svensson Crona

Toppen!

Axel ska få prova ut sin den 7 december så hans andra utprovning blir en julklapp...

Stora damen nu då!

Anna



O visst är det irriterande när "småglin" kallar en bebis!

Axel

2009-11-19 @ 10:55:19
Postat av: gunilla

Hoppas att de går fort.

Men de på hjälpmedel brukar vara snabba tycker jag..



Tycker folk gensat ska sluta kalla dig bebis.. du är ju en stor LADY!! är folk blinda :-)

2009-11-19 @ 12:20:34
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0