Brandfilt



Idag så kom ass till mig på morgonen :)
Skönt att slippa mamma & pappa & lillebror ibland hihi.
Vi har haft olika sysselsättningar och träningar idag.

Jag har doppat nappen vid varje måltid i Palsternacka & potatis, vilket jag tycker mkt om.
Även så hade jag spottat ut nappen en gång men sparat purén i munnen och svalt den:)
Framsteg minsann !
Men vi ska fortsätta ett bra tag till med bara att doppa nappen i ting så vi inte går för snabbt fram med sked och grejer.

Agneta från MejDej kooperativet kom och hälsade på idag, hon fick ju träffa min & lillebrors vovve även som hon kelade väldigt mkt med. Och så pratade ju såklart jag lite med henne också. Trevligt besök, trevligt och träffas i hem miljö och inte alltid på kontor.

Varit ute och stått i ståskal två omgångar idag med ass, skööönt :) En gång på dagen och en gång på kvällen.
Har ju varit med ass 7-19 idag, en lång dag.

I slutet där vid 19tiden kom Mormor på besök, bilden ovan är på mig & mormor julafton 2005.
Vi satt och gosade en stund.
Mamma passade då på ge mig en omgång till att doppa napp i palsternacka purén som var kvar, den tog slut och vi öppnade en ny puré Kalvkött & morötter tror jag den hette, och den smakade lika gott som den gjorde för 3½år sen ungefär ;) Så den åt jag med minsann utan problem.

Lite orolig kväll, mamma nyss satt på Delfin cd skivan så jag lyssnar på och tror nog jag somnat nu.
Imorgon kommer ju ass och väcker mig, imorgon har vi en lite kortare dag tillsammans.
Får se vad vi hittar på för kul !

Mamma har en intervju imorgon igen och haft en idag även.
Intervju rullar på löpande band.
Men mamma ska kolla med Maria på MejDej imorgon om det kommit in fler ansökningar för kanske behövs det fler att kolla har mamma märkt.
Det är minsann inget lätt beslut det hära.

Min favorit sak just nu är min brandfilt :) den prasslar så roligt !
Den syns, hörs och känns :) Perfekt alla de tre sinnena.

Nu ska jag sova vidare så jag orkar upp imorgon när Ass kommer.

Tack till besöken som kom idag !
KRAMIS

Kommentarer
Postat av: momo

Du fick ju även en liten skvätt på skeden av mamma och momo tyckte det så bra ut när du svalade:-) Du har snart vuxit i kapp momo på längden;-) Puss

2009-05-15 @ 08:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0