En dag med mkt utomhusvistelse



 

Idag så har det varit en bra dag.
Hoppade över bokläsningsrutinen idag på Mammas ord.
Mamma drog med mig ut på promenad i Tivoliparken, såklart ass med och även Patricia som
är med oss denna veckan då hon vill se hur det är osv.
Var ju jätte skönt väder ute, så då tyckte mamma gott vi kunde följa med ut.
Med oss tog vi såklart Lukas också.


Foto: Jag, Mamma & Emma

Lukas testade bada utomhus idag vid trappan i Tivoliparken hihi, den bak museét(Stavas?).
Sen kom ju Emma & hennes assistent till oss där.


Foto: Patricia & Jag


Foto: Jag & Ass Jennie

Tillsammans gick vi hela "girl power" gänget till hundrastgården så Lukas kunde springa fritt & busa och så vi kunde kasta boll med han. Och såklart satt jag på marken och fick mysa med Lukas lite, och givetvis så jag kunde sola med vilket jag tycker om.


Foto: Jag & Lukas (ngr delar utav Jennie med hihi)

Varit ute en runda stående i ståskal med.
Har ju varit så skönt väder så man måste ju passa på :)
Hoppas det fint väder imorgon också, kanske ska vi följa med mamma imorgon till lillebrors dagis.
Vi får se.


Foto: Jag

I slutet av dagen så duschade ass & Patricia mig så jag blev ren & fin :)

Fått chokladpudding & grädde "nappdoppning" ikväll när mamma pappa & lillebror åt det.
MUMS så gott det var !!! Jag ville dock inte riktigt med sked, nappen är bäst.
Och det ska ju gå sakta men säkert framåt.
Efter en stund åt jag även 20ml välling.

Nu ser jag på Mora Träsk, bra avkoppling innan nattedax ;)

Har två intervjuer nu inbokade, snääääällla låt oss nu hoppas på att ngn av dem är av intresse.

Kommentarer
Postat av: Tissa

Varit massa skönt o vara ute idag, hoppas på lika fint väder imrg så dt blir att vara ute i dt fina vädret :)

2009-05-19 @ 19:48:39
URL: http://tiiissa.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilka härliga bilder! Låter som att ni haft en superdag! Hoppas hoppas vädret håller i sig, för det ser verkligen ut som att du trivs ute i det sköna vädret! kram

2009-05-19 @ 20:48:44
URL: http://lantani.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja gud vad trevligt det var idag :) Skönt när det var så himla varmt! Och vilken bra assistent du har, Mathilda! Vi får träffas någon dag där vi kan busa också.. är ju lite svårt för mig att hoppa ner till gräset bara sådär ;) Haha!



Lycka till med allt!!

2009-05-19 @ 21:01:26
URL: http://emmixen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0