*Ååå så söt du är*


Idag har vi här hemma haft semester från assarna, kan vara skönt ibland. Såklart är det även skönt när dem är här.

Vi har haft en rena rama slappedag, speciellt jag & pappa. :)

Haft idag mys & bus bara. Måste ha sånna slappa dagar ngn gång ibland.
Mamma beslutade sig illa kvickt idag att hon ville börja ha intervjuer nu.

Så av de mamma hade valt ut har hon ringt och bokat tid med.
Idag kom den första minsann med kort varsel.
Även jag fick träffa henne, rätt viktigt att dem får träffa mig med så dem vet vad allt handlar om och om hur jag fungerar för det är rätt svårt att beskriva det i ord.

Nästa på intervju imorgon och nästa på fredag och nästa på måndag!
Får vi hoppas att ngn av dessa mamma sen intervjuat faller mamma i smaken.

Bilden intill är tagen Maj 2007, å den tröjan jag har på mig saknar mamma för hon älskade när jag hade den på mig så söt i den tyckte hon trots att jag alltid är söt givetivs :)

Idag har jag varit en mkt pigg och glad flicka !

Mamma åkte inte till Lund hon kände inte alls att hon skulle klara det.
Som tur är så e dem i Lund flexibla och har bestämt en annan tid istället som är i början på Juni och så kommer den vara här hemma:) Kanon bra ! Underbara människor !!!
Så nu längtar vi dit !

För övrigt så fick jag hem mitt pennskrin idag som vibrerar:P som dem gjorde till mig på DUMLE i lund, ska visa er ngn dag här på bloggen på film så ska ni få se.
Föör jag antar ni vill veta?



Den sökande som va här på intervju idag upprepade tusen ggr "ååå va du är söt mathilda" åååååå... hihi.. det vet jag väl;)

Hab Lena var snäll och tog med min matstol hem från Lund även våra saker, skööönt.
Äntigen kan vi leva bra igen. Att inte ha matstolen har varit ett h-lsike faktiskt, den är vi stort beroende av. Så nästa gång det är BRH dax så får vi lösa på ngt annat sätt.

Mamma har idag gjort rent o nytt o fräscht i min arbetsbeskrivningspärm... så nu är den bra ! Mamma tyckte den va så rörig fast egentligen är den nog inte det. Assistenterna har inte klagat iaf :)
Nä inte Maria från MejDej heller för den delen. Men mamma är som hon är med sina papper kring mig ;)

Imorgon så ska mamma då ha en intervju och senare så får vi besök från MejDej ju, Agneta :) Så kan hon ju så se min vovve jue. . (Ja lillebror oxo)

Med åren har mamma sett på foto att mitt hår blir mindre o mindre kryligt... dem som är så fina på mig. Jaja inget och göra åt. Däremot får jag mörkare o mörkare hår.. är nog från Morfar.

Imorgon kommer ass, ska vara med mig en lång dag imorgon. Ja ibland har vi långa dagar och ibland fria dagar. För ibland känner ju mamma att hon vill ha mig för sig själv:) Måste man ju få tillgång till.
Skönt att assistenterna är så förståliga till detta att det är så varierande dagar & tider.
Tänk så hade alla varit strikta och inte velat... ja då hade jag inte haft ngn assistent minsann.
Man måste mötas lite på halva vägen minsann, tänk er själva att leva med assistenter dygnet runt.. men samtidigt ska de va bra för assistenten också.. båda delar som sagt.. Sånt man alltid kan lösa om man valt de assistenter man vill ha.

Men nu är jag minsann lite på kinkigt humör mitt i sömne
Så nu måtte jag sova vidare, inte så hälsosamt att blogga i sömne...
Godnatt & sov gott

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hejhej! Bra här med! Jag är nu på praktik om dagarna på en förskola där jag även hoppar in som vikarie en hel del.



Hoppas ni får en bra dag idag!!

2009-05-14 @ 07:05:43
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Emma

Toppen att de kunde fixa mötet hemma! Det är ju verkligen det ultimata för er del.



Oh ja, absolut vill vi se! Jag är nyfiken som attan nu ju ;)



Kram

2009-05-14 @ 13:44:27
URL: http://emmixen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0