Hoppas lillebror aldrig tänker köra mig i rulle !


Hoppas lillebror ALDRIG ska köra min rulle när jag blir stor... Eller ngn annans..
Han kör som en galning ;o)


Veckan blir lite ändrade planer minsann.
Så det blir ibland..
Inte så lätt att hålla sig till planerna alltid..

Vill säga igen, att tack för besöket idag Maria.


Nu får vädret ändra på sig minsann, jag vill ha sooool..
Så jag kan gå ut och stå i den fina solen.

Mamma upptäckte garderoben i helgen dock att det är väldigt ont om sommar kläder som passar... så blir att inhandla ett lass.

Jaja jag bara babblar hihi ;)



Slutbabblat godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Jasså, är Casper så busig?! Han som körde så fint när jag var hos er. Kanske bara för att impa på "bilbanan"? ;) Han påminner så mkt om Daniel på alla sätt och vis! :)

2009-05-06 @ 10:21:05
URL: http://emmixen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0