Stimulator för munnen


God kväll !

Ikväll har jag först mysit med mamma vid datan då vi passade på blogga lite och lägga in bilder.

Sen tog jag lite myspys i min svarta hörna, där jag hade de skönt och lyssnade på sagan Madicken.
Lillebror lekte med mig en sväng och så satt han marsmallows på min spegel, min lillebror är busig!!!!

Sen var hela familjen i min svarta hörna och busade.
Vi lekte lite med den "vibrerande pennan" jag kan visa bild på den någon dag. Den är jätte bra iallafall.

Perfekt att ha vid munnen så den får stimulans och perfekt och leka med för jag tycker den är jätte roligt.
Eftersom jag håller i saker nu mera så är de roligt hålla i ngt som rör sig.
Och så får ju jag sätta igång den såklart :)
Det heter Jiggler.

Har gosat i soffan med mamma, sen lite med pappa. Fick sitta hans knä medans jag fick min mat & medicin.

Ville inte sova ikväll, men efter att mamma satt gång delfin skivan och klappade mig i rumpan så somnade jag:)

Hittade en bild nu på en Jiggler som jag tänkte ni kunde få se. Dock är det inte samma figur.

Jiggler elefant<br>Art L3792-E
Men den är jätte rolig !!! :O)

En annorlunda och rolig stimulator för mun och ansiktsmassage. Dessa batteridrivna lågintensiva vibratorerna är mycket uppskattade av barn (och föräldrar). Nedre delen av skaftet vrids ett snäpp så startar vibreringen.
Pris 150:-
Den kan man beställa på
http://varsam.se

Nu var precis ass Jennie här och fick skriva på sin timraport, mamma får skicka bud så att dem kommer in på måndag till MejDej. Eftersom att vi reser på måndagmorgon.

Mamma börjat fundera på om vi skulle ta med min ståställning på måndag till BRH om vi kan lösa det alltså.
Problemet är väl tåget, då idioter det finns som sätter sig där barnvagnar handikappade och så ska sitta.. och inte flyttar dem sig heller.
På vägen hem från Lund igår, så kom en konduktör och sa till dem som satt där utan barnvagn, men alla där hade nog just i den stunden mycket öronvax för bara en enda person lyssnade och det var den yngsta av dem alla. Och dem alla var väl cirka 10personer. Sjukt dålig stil tycker vi !
Tur mamma inte var på sitt värsta humör iallafall, då hade dem fått flytta sig om dem så hade velat eller inte !!
Men vi alla fick plats iallafall, två unga pojkar som flyttade sig till annan del av tåget.

Kommentarer
Postat av: Emma

Bara bilden gjorde hela inlägget helt underbart! Lilla prinsessa där! :)

Ja det är illa på tågen ibland.. Suck. Hoppas det löser sig med ståställningen. Kanske assistenten kan ta med sig om ni har för mkt?

Kram

2009-05-01 @ 21:46:45
URL: http://emmixen.se
Postat av: Iris

Stort tack för länktipset! Vilka fina grejer, och vad mycket olika produkter de hade! Här måste man bestämt handla lite till dottern snart!

2009-05-01 @ 23:18:57
Postat av: Anna Svensson Crona

Hej

En sån penna har Axel haft (han har lyckats ha sönder den) o han älkade att ha den på högsta volym o in i munnen...

2009-05-02 @ 09:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0