Tuffast i stan !


Dagen startade idag med att först läste Patricia bok för mig på puffen medans Ass gjorde lite av varje med sysslor.
Sen så följde vi alla med mamma till Maxi, för mamma skulle handla.
Min vagn är ju bäst att packa i ;)


Foto:Jag har mina knasiga miner för mig ;)

Sen så har jag idag varit ute i ståskalet minsann, väldans skönt var det.
Jag & Ass Jennie & mamma & lillebror och såklart lilla Lukas.


Foto:Kvällens outfit, byxorna & tröjan har jag fått av gammel Mormor på min födelsedag

Vi tog en promenad till tivoliparken, först så badade Lukas lite sedan gick vi vidare till hundrastgården.
Där ass & mamma satt sig och sola medans jag stog och solade :)
Lillebror sprang runt och "klippte gräset" det får ni se vidare om i Mammasblogg!
Vi var ute rätt länge och jag va så duktig på stå.
Sen tog jag & ass Lukas med oss hem för att äta.

Haft en bra dag
Jag har varit väldigt nöjd på sistone skönt.


Foto:Skarfsen fick jag idag av mamma

Mamma & lillebror var på stan ngt ärende.
När dem kom hem så fick jag nya nappar som lillebror valt, och så fick jag hårtoffsar & en skarfs där det står på den "tuffast i stan".. passar bra till mig.
Mamma köpte en slags keps till lillebror som jag också vill ha.
Får se om Mamma kanske köper en sån till mig, men kanske få jag ha en storlek mindre så det sitter lite hårdare så den är på plats.


Foto:Jag & Lillebror

Min ass har verkligen utvecklat sig enormt.
Även vår kompis Emma sa det igår efter visiten i tivoliparken att hon gillade min ass.
Ja det Emma reagerade på var att ass hon la sin tröja på marken för att jag skulle sätta mig på den för att jag inte skulle bli blöt i rumpan eftersom de va lite blött på marken, var tror ni hon satt sig själv då? Jo hon satt sig på den blöta marken och tyckte de va självklart jag skulle sitta på hennes tröja under sitt träningen.
Underbara människa.
Hon utvecklas mer & mer, så synd att hon ska bli mammaledig sen framåt.
Hon är väldigt proffesionell dessutom angående det som är de svåraste som assistent att veta var gränser går,när man kan kan synas med och när man ska synas mindre osv.
Jätte duktig.
STOR GULDSTJÄRNA

Mm..


Foto:Lillebror som tagit foto på mig hihi

Ikväll har mamma,pappa & jag haft en intervju efter att lillebror hade somnat.
Jag satt vaken hela tiden och lyssnade.
Jag tror jag ger ett gott intryck på alla så sockersöt som jag är ;)
Imorgonbiti har vi en intervju till, sen har vi inte fler bokade..
Därefter får vi se om där är ngn av de vi intervjuat som vi vill välja på eller om vi vill fortsätta söka..
Men imorgon blir det nog bara mamma & den sökande då pappa får passa busiga mig & lillebror.

Men nu ska jag sova minsann !
Imorgon är ju dagens fullspäckad, och hoppas på ett JÄTTE bra väder !

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart du är tuffast i stan, att vi inte tänkt på det innan? ;)



Ja. Du har en underbar assistent, Thilda. Det där med tröjan var bara en av alla grejer jag tänkte på! Något som också var bra var ju att hon var så påhittig. Kom på en massa känselgrejer och tavlor ni kunde göra med natursaker.. Och det som nog är svårast; var alldeles "lagom" socialt! Var rädd om henne!



Kraam

2009-05-20 @ 21:43:59
URL: http://emmixen.se
Postat av: Sandra

Hade jag bott kvar i stan hade jag gärna velat arbeta sin din assistent. Jag flyttade därifrån för ett par år sedan, men har erfarenhet av att arbeta med barn med speciella behov både i sverige och utomlands. Jag följer din blogg och tycker du verkar vara en helt underbar liten tjej.

Hoppas få träffa dig en dag.

Kram

Sandra

2009-05-21 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0