Urkass mamma!


Mamma känslor dax !

Har försökt hela dagen att få någon att följa med till Lund imorgon som stöd för mig både på tågresan och på självaste mötet.
Men inget napp..

Känns jätte trist, för jag vet om att jag klarar inte av ta tågresan dit & hem om jag inte har ngn att tala med. För jag kommer vara så stressad på väg dit & så ledsen på väg hem. Och det går INTE ihopa.
På själva mötet hade jag klarat mig själv, för jag visar aldrig ngt på ett möte.
Ngn fåtal gg har de väl hänt...

Men tågresan dit & hem..
Får slå en pling till Lena imorgon och även dem i Lund, och förklara.
Jag vet att dem kommer förstå mig, men jag känner mig som världens sämsta mamma som inte kan ställa upp för min dotter i detta läget att kunna lyssna på vad dem har att säga om henne. USCH JA ! Jag som aldrig missar sådant.
Hade det varit i stan hade det varit okej, då hade jag redat gå hem och allt. Men en timmes tågresa det redar inte mitt psyke av.

Och kanske är det dax och tänka på mitt lilla psyke med ibland?
Jag vill ju till 100% till Lund imorgon, men jag kan verkligen inte... Och jag känner mig som en skit !
För där finns ingen som kan/vill ge mig stöd imorgon och jag klarar det inte själv.

Varför Jimmie inte kan följa med är ju för han måste passa Mathilda här hemma, kan inte ta med henne eftersom vi inte vet riktigt om hon smittas.. vi vet ju inte om kräkningen idag hade ngt att göra med henne sjuka eller om det var hennes "vanliga" kräkning.

Ja så är det och känna sig som en urkass mamma !

Vore bra om dem kanske kunde ordna att istället komma till Kristianstad en dag och ha mötet? Vore ju toppen.
Jaja..

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tycker inte att mamma Madde är kass på något vis.

Jag förstår henne helt o hållet.

Din mamma är super bra ju...

2009-05-12 @ 22:27:51
Postat av: Iris

Du är absolut ingen kass mamma! Hoppas att du förstår och innerst inne känner själv att du verkligen gör mycket för Mathilda - eller åtminstone att du gör det snarast! Att inse att du inte orkar med detta själv är mycket klokt, du måste helt klart tänka mer på dig själv också - och ingen orkar ALLT - de flesta klarar inte så mycket som du skulle jag tro!

2009-05-13 @ 08:39:52
Postat av: Emma

Dålig mamma är det SISTA du är, Madde! Jag förstår inte ens att du tänker tanken! Kanske att du känner dig besviken på dig själv för att du inte fixar det, det hade jag nog också gjort, men jag är INTE besviken på DIG för att du tog beslutet! Tvärtom tycker jag att du för en gångs skull lyssnade på DIG SJÄLV och gjorde det nödvändiga för situationen! Även om det kanske känns tufft så gjorde du rätt, du följde ditt hjärta. Du gör allt för din fina dotter. Jag vet det, alla läsare vet det, Mathilda vet det och de i Lund vet definitivt det! Det kan säkert gå att ändra på mötet. Du måste få chansen att vara med. Idag har du ingen chans, det går inte.



Det känns jobbigt att inte kunna vara där för dig idag. Jag kanske inte är den du hade valt ändå, och det skulle jag inte bli besviken över. Men jag vill ju att du ska få det stöd du behöver och jag vill hjälpa dig! Jag hoppas du förstår hur jag menar...



Massa varma kramar till dig <3

2009-05-13 @ 09:17:42
URL: http://emmixen.se
Postat av: Gunilla

jag vet att de är lätt att få dåligt samvete när man känner att man inte Kan vara med på något som man verkligen vill Men som du säger man måste tänka på sig själv oxå För om man kör slut på sig själv Hur blir de då??

Jag tycker inte att du är en dålig mamma för att du inte kan åka till Lund. Jag har full förståelse för att man inte vill sätta sig ensam med bubblande känslor

Jag vet oxå att möjligheten för att unsrkivningsamtal i kristianstad finns de har jag varit med om och de funkade jätte bra.

Jag sjäv tycker att de är jobbit att höra hur andra ser på min son och man vil gärna ha någon att prata av sig med.De är ju så att barnen är de finaste man har och att få höra de svaga siderna svider även om man är fullt medveten om de.

så känner jag i alla fall och jag tycker att du gör rätt att lyssna på dig själv

hoppas allt löser sig till de bästa

kramar

2009-05-13 @ 10:18:03
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Anna Svensson Crona

Håller med de andra här ovan. Du är ju inte en kass mamma. Hade du varit det hade du intre brytt dig om din fina flicka o goa pojke. Så som du kämpar kan ju INGET tycka du är en kass mamma. Tyvärr så spökar väl ens egna krav på sig själv ibland....



De kan väl meddela dig per tel vad som sades o du kan väl få vara med via telefon???

2009-05-13 @ 11:30:14
Postat av: Josefine "tvilling"

Madde du är ingen dålig mamma, absolut inte. För mig är du en förebild som klarar så mkt som du gjort/gör med dina barn.

du är en bra mamma :) !

vet vi inte "känner" varnadra så mkt, men de lilla vi känner varandra så tkr ja du är en jätte bra mamma .

kramar på er :)

/Josefine

2009-05-13 @ 16:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0