Sömning dag



Ni tycker säkert jag är jätte tråkig som inte skrivit ngnting idag.
Men förklaringen till varför är pga. jag har sovit exakt hela dagen, så har ju inte haft så mkt att skriva om.

39.8 grader i feber på morgon kvisten men under dagen ingen feber. Förkyld och slemhosta och mår allmänt dåligt.
Man märker alltid på min knapp på magen när jag är sjuk för då varar den JÄTTE mkt och den är öm och så.
Jätte jobbigt, så jag vill helst inte bli rörd knappt.

Blir inget Lund imorgon iallafall, men kan ju alltid hoppas på att jag blir frisk under dagen så kanske jag kan åka dit på tisdagen. På onsdagen är det utskrivningsamtal, hoppas mamma kan komma på det iallafall.
Vi får ta dag för dag och se vad som händer, precis som vi brukar göra.

Anfall har jag också haft idag, blir att ringa ssk i veckan kring det.

Nu ska jag sova yttligare längre här
Imorgon kommer ass
GodNatt

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vi får ses o mysa en dag:)

2009-05-10 @ 23:38:56
Postat av: momo

Fick ju kramas med Dig ändå när jag va uppe hos er..Love y momo

2009-05-10 @ 23:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0