Roliga dagen över, Godnatt !



Idag fick jag bästis besök !! :o)
Jacob kom hit, så glad jag blev.
Först lekte vi på resonansplattan lite, sen har det mest blivit mys & bus
i soffan tillsammans med våra mammor.



Jag har kommit i sådan period då jag dreglar riktigt mkt, max fem minuter har jag en tröja på mig så dreglar jag ner den.
Blir att mamma får köpa jätte många skarfsar till mig som jag kan använda vid sånna här läge, så slipper jag ju byta hela tröjan hela tiden då det är lite jobbigt ibland att ta av sig den tycker jag.

Haft en jätte toppen dag med min bästis !
Hade ett stort anfall igår, men får se det positivt dem har iallafall blivit färre.



Har fått in en ansökan härom dagen som vill bli assistent, först blev mamma lite så.. att själva ansökan inte va så bra.
Men mamma slog till sitt huvud lite och blev lite klok ;) hihi.. Och kom & tänka på att faktiskt är inte alla bra på skriva sådant, så mamma anser att man kan inte se efter hur det skrivs.
Så mamma ringde upp människan i fråga, pratade lite och ställde ngr frågor som mamma lärt sig nu att hon vill ha besvarade innan intervju. Och mamma bokade in en intervju för hon lät väldigt trevlig.
Så vi får väl se om det går vägen denna gång !
Börjar bli rätt bråttom.

Fick idag smaka bearnaise sås på nappen min, och det var mumsigt !!!!!



Nu ska jag sova vidare efter denna roliga dagen :)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka glada och mysiga bilder på dig och Jacob!

Men scarfsar är ju snyggt! Tuffast i stan är du ju nu ;)

Jag hoppas verkligen på den där assistenten, håller tummarna!

2009-05-23 @ 23:10:49
URL: http://emmixen.se
Postat av: Anonym

Wow vilka bilder på er;-)

2009-05-24 @ 23:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0