Reser snart

Heej
Skriver en truddelutt vid pappas dator hihi, smyglånar den när han inte är hemma.
Mamma har ju packat ner sin.
Jag har sovit gott inatt och är nu på toppen humör.
Ska få mediciner och mat lite tidigare nu snart eftersom vi tar tåget snart.
Vädret ute verka inte veta hur det ska va idag, ena stunden sol andra stunden sol.. hmm..

Ass hon håller på fixa till min mat nu, yummi !
Minifom dropparna jag pratade om, tycker jag jätte mkt om*plus i kanten*

Jag inviger min nya tröja idag som mamma köpte till mig på Eko härom dan, dem har fått in rätt fina kläder minsann & dem är ju jätte billiga där med.

Nej minsann nu ska jag få mat & medicin sen reser jag !

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0