Presenter---> jag tycker om<3

Idag varit mkt utomhusvistelse, men det tycker jag om. Varit på ett gott humör.
Fick följa med mamma in en sväng på stan & köpa sommarskor till mig då det är inte det lättaste.
Var på skoaffärer men det där kan man drömma om :( Så i slutändan hamna vid på H&M på babyavdelningen och där fann jag små fina ballerina skor. Det är ju det bästa att jag har skor som skyddar tårna då jag sitter ju rätt stilla så då blåser det massa på mina stackars tår.

Förutom skor så har jag även fått en ny kjol från epsrit, en i så perfekt matrial så att jag kan röra mig lätt & smidigt.
Fick fyra nya skarfsar då vi upptäckte jag har dem till mkt bra nytta när jag har mina dregelperioder.
Super söta shortslegings med spets nedtill & ett vitt linne med spets.
Mamma snäll :) Å jag blev glad för allting !!

Nu ikväll har jag orolig sömn det brukar sluta med anfall men det får vi ju inte hoppas.
Ska sova vidare nu, har ju en ass som är morgonpigg hihi ;)

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hejsan svejs--

Hoppas att du haft en bra dag

Lucas han har fått ögoninflammation han så de e lite trist

vi ska till vårdcentalen nu på eftermiddagen så jag hoppas hans öga blir bättre med droppar om ett par dagar.

ha de bra

2009-05-26 @ 15:24:29
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0